Hepp hepp...

Fan va jag är glad över att jag har mina vänner. Både mina vänner i Sandviken och i Söderhamn. Dom är guld värda!
Jag har iaf träffat några av mina vänner här i Söderhamn idag.
Först ut var det en lunch med Madde. Hon hade med sig sin brorsdotter Molly. Devin och Molly blev genast kära i varandra :) Så gulligt att se...

Sen åkte jag ut till jobbet. Drack kaffe och pratade lite allvar med Patrik:) Han är så rolig. Han är som mig.....fast kille :P hahahah. Sen bytte jag några ord med bästa Johanna också såklart.

Nu på eftermiddagen var vi till Maria och Milo på kalas. Jenny och hennes kids var också där. Jag och Maria träffas ju inte lika mycket nu för tiden som vi gjorde för 2 år sedan då killarna var små. Men fan va glad jag är att jag har träffat Maria alltså. Hur tusan skulle jag ha klarat av min mammaledighet utan Maria och Milo?!?!?! Nej, de hade inte gått! :)
Sen är Jenny och hennes söta huliganer inte så pjåkiga heller:) Jag är så glad att jag träffat er :)


nej, men nu börjar jag bli lite sentimental såhär på kvällskvisten :) Dags att ge sig!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är inte så pjåkig du heller gumman!! =) Kommer sakna dig väldigt mkt när du drar dig neråt =/ Kraaam

2009-08-07 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0