VFU

Vi ska välja våran VFU (verksamhets förlagd utbildning) nu innan den 15e. 3 olika kommuner vi hellst vill vara i och sen är de tydligen upp till nån tjomme att bestämma vart vi ska ha våran VFU under våran utbildning. Visst kan man ge förslag på vart man vill vara men de är tydligen inte säkert att man får vara där.
Så nu när jag väljer Söderhamns kommun i alt1 så kanske jag kan hamna på nån förskola nere i Ljusne? Eller? Någon som vet?

Jag skrev iaf att Devin ska börja på Nymåla förskola och att vi har sökt överflyttning till Kossdammens förskola. Så någon av dom förskolorna kunna ju inte jag välja. Fast de hade varit perfekt att vara på någon av dom. PIssigt..

Nu vart de mycket surr...

Imorgon ska jag och Devvan kllippa oss. Ni ska bara se hur fräsig Devin kommer bli i håret om han vill sitta still vill säga:P
















Bara så ni vet så heter de inte praktik nå mer utan nu är de VFU som gäller. Man får ABSOLUT inte säga praktik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0