Snart är de helg

Vi har fältstudier just nu och är då på hemmplan halva den här veckan och mån-ons nästa vecka. Mycket mycket skönt lär jag säga.

Imorgon ska min stora kille knäppa sitt första "klasskort" :) Jag har testat olika skjortor och dylikt på han innan de va läggdax. Jag tror seriöst att han tycker de är roligt att testa kläder:) Han sa inte ett ljud medans jag tog av och tog på han olika kläder:) Hahah

Jag är så förbannat trött på karln min också så någon av er får gärna köpa han av mig. Han kom hem från jobbet 17.05 idag och åkte iväg och skulle spela nå jävla lajv spel när kl va 17.50. Och imorgon kommer han väl hem samma tid och åker iväg runt 18 tiden för då ska han minsann spela innebandy.
Men när ska jag hinna göra nåt på kvällarna då? Jag skulle vela åka och simma eller nåt någon kväll i veckan. Nej. de enda jag hinner med är att sola 15 min innan jag lär åka hem igen.

Men i helgen ska jag ha roligt iaf:) På fredag ska vi söderhamnare ha klassfest hos Carro P och sen på lördag ska jag ner till sandviken (alldeles själv) på Sandra och Dannes inflyttningsfest. Och sen blir de nog krogen. Mycket folk ute i sandviken i helgen har jag hört:P
Jag och Erica är en av dom iaf..


God natt på er

Kommentarer
Postat av: Erica

De kan du lova =)

2008-09-24 @ 22:18:53
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0