Har ni hört de förut?

Hoj hoj.

Jag ligger just nu i sängen och kollar på "The Voice". Jag bestämmde mig för att vara hemma från skolan idag för jag är så förbannat förkyld. Luftvägarna är helt igentäppt (känns de som) och jag hostar galet mycket.
Helt ärligt så tror jag att jag är sjuk mer än jag är frisk på ett år. Så jävla drygt...

Jag och Devin har myst framför tv:n en stund nu på morgon och sen gick vi till dagis
Jag får riktigt dåligt samvete när han är på dagis när jag bara är hemma. Men jag behöver verkligen vila och plugga lite och han tycker nog de är roligare att vara där ist för här hemma med mig :) Han ska va ledig imorgon och på fredag så då kanske de är bra att han får leka av sig lite idag:)
Ska hämta han kl 14  iaf...

Ska försöka vila lite nu, sen ska jag plugga lite..

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0