Bert..

Jaha, ny vecka och nya tag. Jag lär erkänna att måndagar inte är veckans roligaste dag.

Åkte ner till Gävle med 07.09 tåget imorse. Trodde att de skulle bli en jävla lång dag och att vi inte skulle va hemma försn 18 tiden. Men väl där nere fick vi nya tider hux flux. Så efter första lektionen gick vi ner på nian och käka lunch och sen tog vi alla söderhamnare 12.06 tåget hem:) Så de va en kort och skön dag :) Lika blir de imorgon också, halva dagar hela veckan rättare sagt:)

Men sen lär jag säga att vi ska läsa sjuuuuukt mycket litteratur under dom här två kurserna vi har första terminen.
Den enda bok jag har läst ut hela under mina 22år är Berts Betraktelser och då va jag typ 10.
Så där ser ni mitt intresse för svensk litteratur. Men de ska nog ordna sig tro ja:)
De är iaf lite roligt att läsa när man är intresserad av de...

Annars är de inget nytt på tapeten. Devin är hemma med Roggan på dagarna och nästa vecka ska han skolas in på förskola. Verkligen skit tråkigt ska de bli:( Fan att han ska bli såå stor...

Vi letar hus eller dylikt för fullt iaf. Eller iaf jag. Roger har fullt upp med Devis säger han. Herregud.
Jag hänger mig snart på altan om vi tvingas bo kvar här...

Eller kanske inte såå allvarligt men....


Kommer nog bilder från både gotlandsresa och 1årskalas inom en mycket snar framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0