Vättar på E4:an!

Visste ni att de springer "vättar" på E4:an, alldeles vid Hagsta? Så bli inte rädd om bilden drar åt något håll när ni kör förbi där. För då vet ni, att de är vättarna som inte vill ha er där...

Nåväl, denna vecka har börjat i en jävla fart.
Gårdagen bestod av en rörelseklass hela dagen. Huur roligt som helst. Vi hade redovisingar och lekte en massa lekar hela dagen. Riktigt kul va de. Våran studiegrupp bidrog med leken "spökboll" medans andra presentera "kräftfotboll", "hamburgaren" och "indiansmyg" osv. Gissa om vi hade träningsvärk idag? :) hahah

Idag hade vi en skrivaklass. Men för att ta allt från dagens början så försov jag och Devin oss. Jag hade alltså missat tåget så vi låg kvar i sängen och kolla på "tåget tomas" och mös en stund sen va de dags för frukost och sen begav vi oss till dagis. Efter jag lämnat Devvan tyckte jag att klockan gick ovanligt fort så jag kör i en jävla fart till resecentrum. Parkerar bilen, halvspringer upp för rulltrappan och precis när jag går ut på perrongen så går tåg-hellvete. Då va kl 08.48.
Jag funderar en bra stund på om jag ska ta nästa tåg som går kl 10 eller om jag ska ta bilen.
Jag tog bilen..
Väl där nere vart de massa prat av läraren. Lunch. Sen ännu mera prat, lite diskussioner och ännu mera prat.
Så va den här dagen...

Imorgon ska jag och Devin på öppna förskolan på förmiddagen sen ska vi möta upp Carro, Alex och Madde på CFL för genomgång av våran dryga jävla dramauppgift som vi har tills på torsdag.

Så nu fick ni lite uppdatering iaf:)


Kommentarer
Postat av: Gruvan

Det sägs juh att Hagsta området är en gammal kyrkogård, det är därför det är så mycket olyckor just där!

2008-10-08 @ 11:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0