Tåget Tomas

Vi åkte ner till Gävle imorse kl 8 för vi skulle ha ett seminarie. Sen när vi kom dit så skulle vi sätta oss i våra studiegrupper och diskutera och svara på frågor från litteraturen som vi läst.
Sen sluta vi kl 11.45 :) tog 12 tåget hem och sen åkte jag och Alex och käka på Mai Thai.

Jag åkte och hämta Devvan kl 15 och sen åkte vi ner på stan. Jag har nu tröttnat på att sitta och häcka framför tradera så jag köpte mig ett par Kavat dojjor åt Devvan. Ett par vinterkängor alltså..
Sen köpte jag lite pyssel också:) Flörtkulor, glitter stjärnor och piprensare. Så nu ska vi göra jultomtar imorgon jag och Devin :)
Jag hann även med att framkalla lite kort. Första gången jag gör de faktiskt. Det gick fort och bra så de gör jag nog fler gånger:)

Nu sitter Devin och tittar på Tåget Tomas. Han verkligen älskar de programmet. Bara man säger "tåget tomas" så springer han till sin fotölj framför tv och pekar på dvd:n :) Sen kan han nästan sitta hur länge som hellst och bara titta på tomas och hans vänner:)

Nu ska jag göra iordning lite välling sen är det läggdags för Devin.

Kraaam heej

Kommentarer
Postat av: Birgitta o Anders Persson

Ja du Thessan nu har jag läst allt du skirvit,ocg du verkar ha det ganska körigt.Det här med Rogga och teven om krabberna,har jag ett förslag,släng ut tv eller göm dosan eller att Rogga får tv förbud,ha ,ha.Jag kommer att fortsätta läsa din blogg man blir glad av att läsa den kram Birgitta

2008-11-15 @ 17:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0