Redovisning

Som jag skrev tidigare så hade vi redovisning av vår fältstudierapport. Det är alltid lika intressant innan man kommer dit eftersom man inte vet hur de hela kommer gå till. Om man liksom ska stå framför 100 pers i Valhall och snacka eller om de blir smågrupper.
Tur som de va vart det de sistnämnda. Så vi va ca 7 st, en från varje grupp också fick vi sitta och berätta om våra studiebesök på olika instutioner runt om i Gävle. De va faktiskt intressant. Vi skrev ner en del och lämna in pappret vi hade fått och sen va vi klar runt 10.30.

Etfer de tog vi en promenad ner på stan och käka lite wookade nudlar till lunch och sen tog vi den där förbannade ersättningsbussen hem. Som vanligt somna jag av en stund mellan hagsta och ljusne och vakna upp med joooordens nackvärk (?).

Och nu sitter man här...och klockan är bara 14.22. Haha, hela dagen framför mig ju.

Pappa kommer upp snart och ska ta Devin med sig hem . Som jag också sagt tidigare så ska ju Devin på badhuset med sin mormor och morfar imorgon och då va de bäst att åka idag så dom har hela dagen på sig imorgon att bada:)
Och sen kommer han inte hem igen försn på lördag middag.
Usch de blir ju förjävla tomt när inte Devin är hemma. Uscha...
Men dom här dagarna går fort.

Nej nu kommer nog pappa snart så vi ska bara dricka en kopp kaffe sen ska vi hämta Devin..

Hej på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0