Idol

Jag blir snart galen på Idol.
Jag kan inte säga att dom sjunger dåligt men dom kan inte sjunga bra heller för den delen.

LarsE är kanske hur skön som helst men slaktade totalt den där underbara låten med James Blunt.
Loulou är hur världelös som helst. Hon verkar va i en annan värld när hon sjunger. Inte en tillstymmelse till engagemang. Jag skulle vela ha betalt om jag skulle behöva gå och se henne sjunga.
Johan, vilken liten dåre som bara står och skriker. Vilken 15 åring som helst kan "sjunga" sådär. Och rött läppstift, vad var de????

Meeen..

Anna var huuur underbar som helst. Ja, oj va bra hon var.
Alice va också mycket mycket bra.

Kommer inte ens ihåg hur resten av packet sjöng. Dom försvinner i mängden liksom..


Mycket gnäll nu. Men nu har jag iaf skrivit nåt:)










Att Eric Gadd har hållt på så pass länge som han har gjort är för mig ett mysterium. Han är så dålig...

Kommentarer
Postat av: Erica

Nej, så sjukt mycket folk. Var på Mulligans och lyssnade till bröderna bäver. Dom var bra! =) Haft en bra helg?

2008-10-12 @ 19:28:44
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0