The Lion King

Men undra om folk förstår hur bra The Lion King är. Den är ju sjuuukt underbart bra om man ser original versionen och på engelska såklart med all original musik:) Första scenerna där när alla djuren kommer till klippan är ju helt fenomenal..

Nu är min första VFU period över och de här två veckorna har gått sjukt fort. Inte hunnit med ett skvatt känner ja. Men annars har det väl varit helt ok tycker ja. Barnen är ju såå underbara. Dom kommer jag verkligen sakna..

Men nu är de tillbaka till skolan som gäller. Visserligen har vi inte så mycket kvar innan jul men det känns lite tugnt med alla examinerande seminarier vi har kvar. Dom gör mig verkligen nervös...
Men jag är faktiskt ganska taggad endå lär jag säga..:)

Idag va det tänkt att vi skulle på badhuset men Devin verkar ha lite feber och är inte alls speciellt pigg så vi håller oss inomhus idag. Och än så länge har vi bara hunnit med att se Lejon kungen men jag tippar på att efter lunch blir det nog mera filmer:)

Nej nu ska Roger snart få åka iväg och köpa lite thai. Undra va man ska hitta på för gott åt Devvan då och om han behagar att äta idag:( Stackars lillhjärta..


God dag...

Kommentarer
Postat av: MLI

Jag ska fan se Lejonkungen ikväll.. Hade tänkt se In to the wild, men jag tror jag styr om helt enkelt :)

2008-11-15 @ 16:58:42
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: FiaJ

Lejon kungen är en riktigt underskattad film :) Kanske man ska ta och se den imorrn.

2008-11-15 @ 22:23:05
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0