Söndag

Hola

Idag har varit en lugn dag. Vi åkte en sväng och fika och träffade Sofia och Micke L på bowlingen. Men Devin va inte tip top så vi åkte hem efter någon timme.
Hans feber steg igen mot kvällen och han vägra äta mat. Nyponsoppa va typ de enda jag fick i han.
Och nu sover han. Men vaknar kanske en gång i kvarten och grinar. Stackarn...:(

Igår va ju Anna och Micke W till oss och käkade och drack:) Det va så skönt att sitta och prata medans killarna lagade maten :) Sen spelade vi lite kort också och de va ju inte igår lär jag erkänna. Men roligt va de iaf:)
Nu ser jag fram emot nyår då vi åker till Funäs med dom. Då ska det åkas skoter och troligtvis lite skidor:) Gud så kul.

Och sen ska vi ju till fjälls v 4 också med Rogers jobb. Och dåååå kan jag lova att de blir roligt. Herrejösses vilket drag det ska bli:)

Ja så ser det ut. Hej på er.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0