Mycket plugg

Jag lär bara skriva ett kort inlägg innan jag lägger mig och sover för natten.
Helgen var kanon lyckad (skriver mer om den i ett senare inlägg). Jag tappade bort lite saker men va tusan gör de :P De va de värt...

Anders och Birgitta va här ikväll och fikade och surra lite. Mycket trevligt :)

Jag har suttit med mitt förbannade arbete om barns och ungas utveckling nu hela kvällen och jag vart precis klar. Alltså, det är sjukt att man bara kan få sån skriv torka en stund och sen en stund senare så flyter allt på. Sen går de tillbaka till torkan och tyvärr gick inte den över så jag skickade in den med NOLL engemang till slut. Jävligt pissigt..

Näe, nu får de räcka. Nu ska jag lägga mig och läsa sidan 32-141 i boken Motorik, lek och lärande. Hur jävla kul låter de????? Jag är så less.
Jag vill läsa Hänt Extra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0