Jag är hängig som tusan..

Fan, jag är inge pigg. Inge pigg alls. Jag är hängig som fan med en jävulsk huvudvärk.
Sen är jag även så trött hela tiden och orkar knappt nånting.

Jag och Devin tog oss iaf till stan idag på eftermiddagen för att kolla när Roger spelade korp innebandy.
Jag va helt slut efter de lär jag tillägga. Jag har legat som ett slakt här i soffan resten av kvällen.

Nej, nu måste jag bli bättre. VFU på måndag. Kul?!?!? Tycker nog mest att de ska bli jobbigt. Jag borde tycka att de ska bli kul men..jag vet inte.

Nu ska jag ta några alvedon och ett glas vatten och sen ska jag sova. Jag ska få sovmorgon imorgon.
PRISA GUUUUD!!!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du ska ju få ha mina underbara barn ju! =) Är inte det bra då??;) Krya på dig!

Kraam

2008-11-02 @ 21:41:05
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/
Postat av: FiaJ

Krya på dig!

2008-11-02 @ 22:56:21
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0