I love Hudiksvall

Meeeeen guuuud. Jag har letat med både hjärta och själ efter en AS-SNYGG McKinley overall åt Devin.
Vi va ju i Sandviken i helgen och då hitta jag den underbart fina overallen. Men som vanligt så fanns det inga storlekar som passade. Så han på intersport har idag ringt till intersports huvudkontor. Men även då vart jag besviken för dom skulle inte få in nå mer sådana overaller. Så han, killen på intersport ringde både till Valbos och Gävles butiker för att kolla om storleken fanns där. Såklart fanns den inte där heller.

Så nyss ringde jag till Bollnäs butik för att kolla och då hade dom den där men bara i strl 100 och uppåt. Typiskt.
Också ringde jag mitt sista hopp. Hudiksvalls butik. Och där va de kanske jordens trevligaste karl som svara (Ni vet sådär trevlig så man nästan blir lite kär fast man inte har träffat karl fan ) :)

-Jaa vi har bara en storlek kvar för dom här har gått åt som smör, säger han.
åh tack ochhej tänker jag inte en chans att dom har Devins storlek kvar.
-Det är storlek 90 vi har kvar..

Lägg undan den så kommer jag direkt imorgon:)

Tänk att en sån liten grej kan göra en såå glad:)

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Jo, nog går dom åt som smör allt.. Inte en ända overall fanns de kvar idag när jag va in med pappa din.. Och de fanns ju ändå 2-3 st kvar i lördags :)

2008-11-10 @ 19:18:54
URL: http://fiajj.blogg.se/
Postat av: Jenny P

Hi hi, måste bara få säga att de skickade många overaller till Gävle från Sandviken idag. De gick visst inte alls som smör, tvärtom. =P



Den rutiga overallen är jättefin, tur att du fick tag i den!



Jenny

2008-11-10 @ 21:40:40
URL: http://jennypro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0