Stort tack

Stort tack till alla som va här och fira mig igår. Ni är helt otroliga:) Tack, tack och åter tack för igår.

De va alltså kalas här igår. De strömma in folk hela dagen. Vilket va sjukt trevligt. De kommer betydligt mycket mer folk än va jag räknat med så smörgåstårtan räckte knappt till alla. Man är för dåååålig!! :)

Nu håller jag på att ge Devin gröt samtidigt som jag ska försöka skriva ihop ett inlägg, vilket inte är de lättaste.
Och sen att han har varit vaken sen kvart i 6 och är as trött nu gör inte saken bättre...

Ska göra oss klara fort nu sen åker vi in till stan och går en vända innan vi går vidare till öppna hade jag tänkt. Sen blir de nog en kopp eller två hos Maria efteråt:P

Heeej på er



Taaack ännu en gång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0