Skor skor skor

Han sov knappast rekord mitt på dagen. 1 timme slog han till på.


Nyss hemkommen från en husvisning på Thelgatan på Broberg. Jätte fint hus men väldigt litet.
Vi får se hur vi gör.

Jag och Devin va ner på stan innan visningen och såklart kunna jag inte bara gå förbi en skoaffär. Näe, jag köpte ett par knallrosa ballerina pjucks. Jätte fina men ååh vilken ångest jag har nu. Jag hade lovat både Roger och mig själv att jag inte behöver nå mer skor i sommar.
Men när jag stod och testa dom tänkte jag bara hur fint de kommer bli i sommar med rosa skor när man är tok brun om fötterna....
Sen fanns de ett par skit snygga tygskor, lite inspirerade av Burberry för en inte allt för dyr krona.

Men dom kanske jag ska önska mig av sonen min på min allra första Morsdag på söndag :)

Jag köpte även ett par nya jeans åt Devin. Han har bara knickers på sig nu för tiden :) 
74 börjar bli alldeles för litet på nederdelen...

Ikväll kl 20 ska jag iväg och tatuera mig igen. Ska fylla i skuggningarna på handleden.
Sen har jag kommit på en idé som ska bli min nästa tatuering. Den kommer bli galet snygg:)
Men mamma och pappa kommer göra mig arvlös....









Hejja Charlotte!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0