P-bot

Lika skönt ute idag igen. Underbart.
Lite lite mer än 1 mån tills vi åker till Turkiet:) Ska bli såå skönt.

Igår parkera vi på furan och tog en promenad upp till familjecenter. Vart kvar någon timme sen gick jag tillbaka ner på stan och mötte upp Josse. Käka lite lunch och köpte lite fika med oss och åkte hem hit och fika ute på altan.
Så trevligt så.

Men när jag kom tillbaka till bilen på furan hade jag ju såklart fått en p-bot. 200 kr ska jag skänka till dom. Fattar inte hur dom orkar lappa bilar på bara 200 kr??
Josse hade fått en hon också så jag va inte ensam:) hahah

Idag vette tusan va de blir. Lär nog åka och handla lite små saker. Men annars blir de nog lugnt:)

Höörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0