Magsjuk (igen)

Mammas lilla älskling är så dålig:(

Han har knappt ätit något på hela dagen och när kl va 4 och han inte hade ätit sen 8 på morgon tvinga jag i han lite mat. Han tugga och tugga och åt typ halva burken och sen kom allt upp igen. Stackars lilla älskling. Sen har han skitit vatten hela dagen också.
Han drack nästan upp hela vällingflaskan när vi la han halv 8.
Och för 20 min sen hörde vi han från sovrummet. Han hosta till och sen gapskrek han. Vi rusa in dit och då va heela sängen fylld med spya. Han vart ju själv så förvånad av som hände så han satt där som et frågetecken. Lillhjärtat.
Så nu har vi badat han och bäddat rent också får vi se om han vill somna om igen. Men de tvivlar jag på.
Nu kommer jag ligga vaken hela natten och va orolig att han ska sätta spya i halsen:( Uuuuusch va hemskt.

Så nu dröjjer de väl inte många timmar innan vi också börjar...


Iaf. Igår va de jätte trevligt hos Maria och Ante och co. Vi grilla och spelade kubb fram tills kl va halv 10 för då tog vi vårt pick och pack och åkte hem för Devin va så trött.
Lägger ut lite bilder från kvällen någon annan dag.

Imorgon hade vi tänkt att åka till sandviken men nu får vi se hur de blir med de då.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men stackars! Inte roligt när dom små får magsjuka :( Hoppas han är bättre idag och att ni andra slipper bli dåliga!
Kram kram

2008-05-02 @ 18:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0