Förskola

Vi va en sväng till Madde G tidigare idag. Drack en kopp sen va de dags att åka hem för jordens största och vildaste hund kom :) hahah

Sen på eftermiddagen åkte jag till Sofia för att få lite naturkosmetisk ansiktsbehandling. Underbart skönt. Sånt lär man unna sig flera gånger:)


Sen har vi fått hem brev om förskola åt Devin. Fick såklart 4.e alternativet. Nymåla förskola, avd Tärnan.
Alltså, de ligger kanske 200 m från vår ytterdörr men eftersom vi letar annat boende inne i stan vore de ju ganska lämpligt om han gick på nån förskola där inne. Men vi ska stå kvar som sökande på Klossdammens förskola där vi egentligen vill ha han. Så får vi se hur de blir då..
Inskolning 8/9 iaf...

Idag när vi käka på donken fick Roger inge "underbröd" (?) på sin McFeast. De tyckte jag va hemskt roligt. Roger tyckte de va lite märkligt för de har hänt han en gång tidigare också:) Hahahah
McDonalds i Söderhamn är verkligen speciell.
Jenny, nu lär du dit och styra upp de där stället:)


Ok. Och imorgon va de dags för träff hos Madde och Lilly igen.
Vi får se va  vi hittar på innan de.

Heeej hej



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahah! Herregud. Ja jag måste ju tillbaka hör jag! =) Hahaha...stackarn. Han sa väl till får jag hoppas?! =) Ingen ordning alls. Ses imorron =)
Kram å god natt

2008-05-20 @ 23:20:58
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0