Förfrisknings-båten

Haallå hallå.

Här är de full fart.

Åkte ner till Sandviken igår  för att vi skulle upp i ottan idag och åka till Grisslehamn (?) för en liten båttur med Eckerö Linjen.
Man lära ju fylla upp barskåpet inför sommarn you know:)
Lite taxfree handling, spel och smörgåsbord. Otroligt trevligt:)

Devin va så snäll under hela resan och de gick så bra att ha han med :)

Är så dålig på att komma ihåg att ta med kameran bara så den vart kvar hemma den. synd synd.
 
Imorgon ska jag soova uuuuut. De ska bli så jävla skönt.
Devvan är ju så dryg på nätterna nu och vaknar typ var 3:e timme och får tokpanik om han inte får flaska direkt.
Vette fan va de är för fel..


Meeen nu vill jag få reda på om jag kommer in på högskolan. Jag fattar ju ingeting av va som står på mina sidor på Studera.nu och där ska man tydligen kunna se om man blivit antagen eller inte. Hmm.

Sen får Madde G ta och bli bra i ryggen också så vi kan plugga ihop:) Stackarn. Men snart blir hon bra hoppas jag och då ska vi tamme tusan plugga ihop igen :) Yes, yes!

Näe nu ska jag göra kväller. Heeej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0