Det är mycket nu hörrni..

Men de är sjukt va bra Grey´s Anatomy är nu. Fy fan.

Alltså, onsdag-kvällar är helt späckade med bra program. Jag sitter och zappar i pauserna heela kvällen.
Kanske man ska ta in vhs igen och banda ett program medans man tittar på de andra:)

Tv tablå Onsdag:
20.00 Frusna män (5:an)
20.00 Men in trees (3:an)
21.00 Grey´s Anatomy (5:an)
21.00 Pyssucat dolls 2 (3:an)
21.00 Leila bakar (Tv4+)
22.00 Sex and the city (3:an)
22.25 Celebrity Rehab (5:an)
23.25 Seinfeld (5:an)

Ja, som ni ser blir de ett jävla knäppande.

-Teräs, man kan faktisk inte titta på allt.

Sa han, mannen som satt som klistrad framför Grey´s och vart som galen när jag bytte (speciellt till Leila bakar). hahaha.

Näe nu ska jag faktiskt lägga min ner och fortsätta titta.
Jag är för roligt sällskap...


Naaaw, vilka fina pojkar..
 

...också kanske jordens vackraste tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0