Dammsugar jävel

Jag skulle dammsuga imorse. Devin satt på golvet bredvid. Jag satt igång sugarn och hellvete va rädd Devvan vart. Han visste inte va han skulle ta vägen för han vart så rädd. Han kröp i cirklar och grina samtidigt, helt virrig lixom. Så jag tog upp han, satte han på höften och fortsatte dammsuga för jag tänkte ju att ungen lär ju vänja sig någongång.
Men inte då. Han grina som en stucken gris och höll mig så hårt i tröjjan att om jag hade släppt han hade han fortfarande suttit kvar för så hårt höll han i mig.
Stackars lilla älsklingen.

just nu ligger han och surrar i sängen sin. Hoppas han somnar snart:) Heheh

Idag har vi ingenting alls planerat. Känns lite konstigt:P









Joo, visste ni föresten att "Blondinbella" har tandställning? De tyckte jag va kul:)
Hahah.

Jag tycker hon är cool. Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0