30 års fest

Igår va vi på Tompa´s 30 års fest. Vi åkte först till Landell och Sofia för lite drinkar. Sen gick vi vidare ner på stan där Tompa hade festen. Åt god mat och goda efterrätter. Drack både rödvin och öl och ändå är man pigg som en galning idag. Så jävla skönt.
Vi hade otroligt roligt iaf. Jag älskar Roger´s jobbarkompisar + "fruar". Dom är störtsköna. :)

Nästan så man längtar lite tills man själv fyller 30 och få ha en brakfest :)

Men först ska jag klara av morgondagen. Min tjugoandra födelsedag inträffar imorgon :)
Alla som vill är välkommna hit och äta smörgåstårta och kaffe och kaka imorgon. Öppet hus från ca 11.00 :)

Meeen gud va mysigt de är när de regnar alltså. Nu hade jag altandörren öppen också börja de smattra mot altantaket. Sååå mysigt. Också kommer de dofter av blött gräs och regn in hit nu:) Åååååh...
Guud va mysigt...

Så är de.

Heeej på er

Kommentarer
Postat av: Gruvan

Vad var klockan när roger tog av sig till bar över kropp då??? =)

2008-05-11 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0