Ställd Devin står...

Har varit lite dålig uppdatering här nu tycker ja men jag har så förbannat mycket att göra på dagarna så jag hinner fan inte :) hahah
Ahh visst...

I tisdags va vi till öppna en sväng sen tog vi en promenad med Madde och Lilly.
Maria och Milo fick stanna hemma och kurera sig för Mille hade en släng av ögoninflamation, stackarn :(
Men han va mycket bättre idag så då tog vi med oss lunch och åkte till Madde och Lilly och åt där. Therese och Kevin va också med.

Imorgon ska vi på nå träff på bvc om "när två blir tre". Hahaha. Fyfan. De är en jävla massa man ska på när man blir förälder. Men de är ju frivilligt men endå:) Va ska man annars göra på dagarna?
Så den här veckan har jag träffat Madde och Maria mer än jag träffat Roggan:) haha, Kul då!!!
Roger har jobbat lite extra på kvällarna så jag ska ha råd att roa mig på dagarna:) hahahah, ja för så är de ju absolut, Roger försörjer ju mig han. Eller hur Henrik?
Njaae, tror inte de va...

Snart är de Girls of the Playboy mansion. För jävla bra de....

Hos Lilly förra veckan..


(Titta bort kännsliga läsare) Hahah
Bubble boy..


Devin med sina två Toy..

Ställd Devin står...

Så jävla kul med speglar...






















Allså, hur fan ser Erik Gadd ut nu för tiden??!!? Herregud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0