Vinden har vänt

Jag tror de har vänt nu. Devin sover äntligen hela nätter. Peppar peppar...

Idag vakna Devin halv 7. Sen va han as trött igen när kl va halv 10 så vi la oss. Jag tänkte att jag vilar väl lite jag å då om han ändå ska sova typ 40 min.
Sen ringer mamma och väcker oss. 11.30!!!!
Hela förmiddagen försvann.

Vet inte va de är med gossen men han är ovanligt trött nu för tiden.
Fast de kanske inte är så konstigt när han fan är adhd aktiv dom timmar han är vaken.
Helt seriöst, de är inte en lugn stund..
Men de är roligt å :) hahah

Vi va en sväng till Maria och pojkarna och fika idag på eftermiddagen. Vi bestämde att vi ska på badhuset på onsdag kl 13. Ska bli väldigt trevligt men lite lite stressigt har jag kommit på med tanke på att jag ska sitta på ett tåg som går från söderhamn kl 16 ner till Gävle.
Men de ordnar sig ... :)



Morgondagen blir lugn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0