Vilken jävla start på dagen...

Åååååååååååååwh!!!! idag kan man lugnt säga att jag har vaknat på fel sida.
Är så less...

Devin somna runt kl 20 igår kväll, vakna en sväng vid 23 tiden, somna om, vakna sen igen vid 4 tiden och åt också åker roger till jobbet kl 06 och 15 min senare slår Devin upp ögonen. Han är sjuukt trött fortfarande men vägrar ju såklart somna om. han gnäller sig igenom 2,5 timme och sen somnar han 08.30 igen.
Guuuud va skönt tänker jag.
25 jävla min senare vaknar han igen. Precis lika trött och precis lika gnällig.

..och sen dess har han gått runt här och gnällt och grinat omvartannat. Fattar lixom inte varför han är så gnällig. I helgen när vi va i sandviken har han ju varit världens snällaste.

Så nu är kl snart halv 12 och de enda jag har hunnit med är att bädda sängen och klätt på mig. Eller jo, jag slängde mig in i duschen i 30 sek också så jag fick tvätta håret. Medans Devin stod nedanför och pep som en lite jänta.

Och de ser ut som ett slagfält här hemma. De är bara jag som städar här hemma nu för tiden också. Roger säger att han minsan plockar undan saker här hemma hela tiden men de ska jag då tala om för han lilla gubben att plocka undan och STÄDA är absolut inte samma sak!!!!!!!

Också är bilen på sevice så jag kan inte ta mig nånstans heller.

Ja som ni ser är de en toppendag idag......åååh.

Nu ska jag ta min lilla pipiga flicka under armen och gå ut och gunga:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas att ni har tur med vädret iaf =) får ta och boka in ett besök snart igen! Kramen på er!

2008-06-16 @ 11:56:41
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0