Dödskalle i spaderrrr...

Fan, jag glömmer alltid att lägga över korten på datorn. Ska försöka komma ihåg de ikväll.

Igår va vi ju hos Madde och Lilly och fika och surra en del. Sen åkte jag ut till Sandarne på kvällen på Me&I party. Handla en del kläder lär jag säga. Lär ju ha lite kvalite kläder sen när Devvan börjar dagis så då va de lika bra att beställa:)
Har lite ångest nu såhär i efterhand bara. Kanske dumt att göra av med pengar innan man ska åka utomlands?!

Idag va vi och käka lunch på jobbet sen åkte vi hem och sov en stund i soffan. Sen satt jag på golvet och lekte hela eftermiddagen och kolla på dom sista avsniten av Sex And The City.
Alltså, dom avsnitten är så sjuuuukt bra att jag inte kan hålla tårarna inne varenda eviga gång jag ser dom. Dom är såååå bra.
Stackars dom som ska gå på SATC the movie med mig. Dom kommer ju skämma ögonen ur sig för jag kommer böla så hemskt:)
Åååh, va jag längtar.

Roggan har nyss kommit hem från jobbet. Eller han sluta kl 16 men sen va han och tattuera sig direkt efteråt. Så sinnesjukt snyggt blev de. Riktigt coolt. Och självklart är han galet nöjd själv.

-Devin, inte behöver du va rädd för pappa eller bara för att han har en dödskalle på armen.
Sa han alldeles nyss när Devin stack iväg..

Han är så jävla taj, rokkan:)



Kommentarer
Postat av: FiaJ

Vart blev den någonstans nu då? Tatueringen alltså :)

2008-06-12 @ 21:59:20
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0