Piss hellvete

Jag tror Devin har åkt på ögoninflamation. Jävligt typiskt.
Tycker såå synd om lill hjärtat. Han är jätte svullen på vänster öga och kletig som fan emellanåt.

Nu gruvar jag mig hur ont de kommer göra på han inatt eller imorgon bitti när han ska försöka öppna ögat.
Ja, ni vet ju själva hur de känns kanske. Stackars lilla älsklingen.

Jag skulle lätt kunna ligga bredvid han hela natten och badda med en blöt kompress över ögat så han slapp vakna imorgon av att ögat va ihop klistrat:(
Men å andra sidan kan jag ju inte göra de heller för då skulle han ju vakna varenda gång jag rörde han :)

Inte tror jag de blir nå badhus heller imorgon. Om de inte händer nå mirakel inatt då och han är som normalt imorgon:) Hoppas kan man ju iaf. De skulle ju va så roligt att åka och bada juuu...

Också får man hoppas att inte jag blir smittad av den där ögonsjukan för då kan jag ju inte se SATC imorgon. Eller de kanske går ändå...om jag kör med piloterna på hela vägen ner till gävle och hela vägen hem...
Ja, kanske...

Näe nu ska jag kanske lägga mig:) eller är de för tidigt? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0