God morgon

Igår vart de att vi va på öppna förskolan några timmer sen gick vi vidare till Maria och Milo och drack kaffe och åt tigerkaka ute i solen. Mycket trevligt.

Idag vakna Devin 05.50. Jag gav han välling men han vägra somna om. Så jag tog över han i vår säng också fick han dona och kräla runt i vår säng tills kl va ca 8 och då somna han igen. Och vakna upp igen 8.45 så de va ju ganska skönt lär jag säga. Och nu är han super pigg och traskar runt här fram och tillbaka och bara flinar:) Go gubben.
Tänk va lite sömn kan göra:P

Idag ska vi träffas hos Madde och Lilly igen. Prata och dricka kaffe:)

Näe ska väl ta och göra lite frukost och Devin nu. Skapligt sen frukost:) Kanske ska vänta en stund och göra brunch ist:) Kanske de kanske...


Ikväll gäller de då. Sverige mot Ryssland. Jag ska be till alla gudar att de inte blir sista matchen för dom i EM.

Gör de ni å!


Hej hej hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0