10 månader

Idag fyller mitt lilla hjärta 10 månader.


Han går nu dessutom:) eller han har ju tagit några steg ett tag men nu har han börjat släppa själv från typ soffan också traskar han till vitrinskåpet:) så då tycker jag man kan räkna att han går :P
Eller när kan man säga att dom går??

Och idag gick han super långt. Vi "locka" han med min mobil och då gick han enda från vardagsrummet in till diskmaskin i köket:) Såå duktig..

Ååååh, mitt hjärta värker när jag tänker på att de snart är slut på föräldraledigheten. Helt underbart att va hemma med Devin och bara leka och mysa hela dagarna.
Får verkligen hoppas att de inte alls blir många dagar i veckan jag lär gå i skolan nere i Gävle för då kan jag ju fortfarande vara hemma med lill hjärtat. Så slipper han va på dagis så mycket menar jag. Bättre att va hemma med mamma :P

   


....och imorgon börjar sommarlovs morgon :) jaajii.
Devvan och jag ska sitta som klistrade:)
Vilka minnen man har från de när man va liten alltså. Åååh, så nostalgisk jag blev nu.
Jag saknar Tippen. Fan, kommer ni ihåg Tippen? När man kunna skicka iväg nå brev också fick man hem nån brosch och nå mer skit. :) Hahah. Ja de va tider de.

imorgon ska vi åka till Bollnäs och fixa pass åt junior. För nu är de inte lågnt kvar tills vi åker. Gud va jag längtar.

Hej och god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0