Helgen...

Herregud, vilken underbar helg.
Sol, bad, fika, träffa vänner, vin och ännu mera sol. Kan de bli bättre?


Vi åkte ner mot Sandviken på fredag morgon och sen raka vägen ut till Årsunda för lite stekning på strandbaden. Fagerlund hade gjort sallad åt hela högen så de va bara att tacka och ta emot:)
Sen vart de pizza på kvällen och drinkar och öl på Klaras. Och mycket prat förstås:)

Lördagen va vi uppe med tuppen för att packa kylväskan och bege oss till stranden. Låg där typ hela dagen igen och sen vart de utgång på kvällen. Lite fördrinkar hemma hos Henrik och Fia och sen gick vi ner på Lobby(?).
De va typ 195 grader inne på krogen så de vart en drink sen inte så mycket mer:) Men vi va kvar tills dom stängde trots allt och sen tog roggan och jag en taxi hem.

Söndag va vi pigg som fan så då vart de strandbaden igen. Inte så många timmar va vi där för vi vela komma hem till Söderhamn i skaplig tid.
Igår kväll hyrde vi film och drack päronsoda. Haha, vi tog de rätt lugnt med andra ord:)

Idag har jag jobbat. 9-17. Timmarna flög iväg. Sen va de bara hem och leka lite med Devin och ge han lite mat och sen va ju kväller.
Och nu sitter jag här hemma alldeles själv för Roger är hos en kompis. Ska nog lägga mig snart tro ja. Tvivlar på att jag kan somna för jag somna av en stund på soffan. Vakna 21.30 och har inte en aning hur länge jag har sovit. Kul då. Blir så arg på mig själv när jag somnar sådär på soffan. Allt blir fel då lixom...

Imorgon är jag ledig. Då blir de nog en sväng til Hudik om de är pissigt väder annars packar vi nog kylväskan och beger oss till strander tro ja. Om de är strålande sol vill säga...

Hej da

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0