Turkiet 4/7-12/7

Idag bär de av till Turkiet då om de är någon som har missat de :)
19.00 går flyget mot Antalya. Sen vidare mot Ölüdeniz då såklart:)

Ska bli underbart skönt.

De har tagit 2 dagar för mig att packa. Skrivit 2 st a4 sidor va jag har packat ner. Skrivit ännu mera listor om va jag absolut inte får glömma och va som ska va i handbagaget och va som ska ner i resväskan.
Låter fan som jag aldrig har varit utomlands förut men va fan de är mycket mycket mera som ska med denna gång:)  Så jag får inte glömma nåt!!!!

Roger kommer väl om ca 30 min och då ska vi ner och äta på Tönnebro sen åker vi ner till Sandviken. Sen åker Roger hem igen :) Hahah

Kanske hittar nå ställe som har dator under veckan annars så hörs vi om en vecka hörrni.
Ha de så bra nu. Kraaam kram


Kommentarer
Postat av: MLI

Tackar! Nästan klar med rustningen, bara nytt golv i hallen som ska in, men det är på g.



Hoppas ni får det skönt i Turkey! Kram

2008-07-04 @ 11:47:26
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0