Jobb jobb jobb

Jobbat igår, idag och imorgon. Kul liv. Hinner nada dom timmar jag är ledig!
Idag va de jätte mycket folk alldeles när jag skulle sluta så jag fick va kvar och hjälpa Johanna en liten stund..
Så idag va jag hemma seeent:)

Imorgon jobbar jag stängning..

Men en sak är säker att de är då förbannat roligt att jobba när man har sånna roliga jobbarkompisar:) Skulle de inte va för dom skulle de inte ens va värt att gå dit...

Så jag har slitit inne på Kök och Café hela dagen medans Roger och Devin har varit i Furuvik och roat sig:) Dom åkte dit med Rogers jobbarkompis, hans tjej och deras söta son Alve.
Jag hade hemskt gärna följt med men någon måste ju försörja familjen också :)
Man kan ju lixom inte va lyxhustru hur länge som hellst som Roger brukar säga åt mig.

Nej nu ska jag sova. De rycktas att jag ska få sovmorgon imorgon. Till kl 9..

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Kommer du på fredag eller?

2008-07-24 @ 10:26:19
URL: http://fiajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0