Chill-a-force

Imorgon smäller de.
Som vi väntat.
Rockweekend i Chill-a-force.


Ska bli så skoj.

Jag och Devin ska nog möta upp Johanna och hennes kompisar där annars får vi stå själva och de är ju inte så kul:)

Fast huvudsaken är ju att vi få se Mustasch....och kanske Helloween. Vi får se hur länge Devvan orkar.
Men de ska nog gå bra. Jag ska tajma hans sovningar under dagen så han är som piggast på kvällen, precis när Mustasch spelar:)

Annars då.

Mamma och pappa va upp hit idag och häsa på. Men dom åkte hem vid typ 19 tiden.

Och nu på kvällningen va vi upp på berget. Massa med folk. Vi mötte Anna och Mikael där. Väldans trevligt. Karlarna drack öl som vanligt och vi fick bara sitta och titta på :P
Nästa helg är de min tur iaf ..... :)

Nu ska jag sova.

..men jag vet inte om jag ska skriva ett inlägg om en sak jag stör mig så hemskt på..
ah de visar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0