Dagarna som varit...

Näe fy fan va kass jag är på att skriva blogg. Måste definitivt bli en förändring..

Men vad har hänt sen sist?
Bra fråga. Vi va iaf hem till sandviken över helgen som va. Träffade Elin och angelica och deras små hemma hos fagerlund i Årsunda. Fia J och Sandra va också där. Trevligt trevligt.
Sen va jag i Valbo i 2 dagar och shoppade. Fyndade en lite tjockare tröjja och 2 par leggings och sen kläder och accessoarer till Devin´s dop som äger rum nu på Lördag här i Söderhamns kyrka. Ååh de är så mycket att tänka på innan. Och Roger gör inte ett skit för att hjälpa till heller.. hmm..

Den här veckan har jag och Devin mest varit hos Maria och Mille, Surrat och druckit kaffe. Spelade monopol med Anthon också. De va fan svin kul :)
 I tisdags tog vi våra gossar och gick till öppna. Eller rättare sagt, vi halka dit, de va snor halt och vi bad till gud att vi inte skulle ramla och bryta nå ben eller nå.
Men vi överlevde de också så idag tog vi bilen hem till Madde i föräldragruppen för kaffe och äppelpaj. Therese och hennes Kevin va där också. Så de va 3 pöjkar och 1 liten tjej:) Blir roligt sen de :P
Jag har iaf upptäckt att jag måste ha jooordens elakaste unge:) Han rycker dom andras ungar i håret och ska pilla och peka dom i ögonen så dom börjar gråta:)

Jahaa, som sagt, i helgen blir de dop för Devie. Gud va jag gruvar mig. Men de ska bli kul också att träffa alla som kommer upp:) Vissa har man ju inte träffat på ett år:)

Lite bilder...

Pappa och mammas lilla gofis..
  

Fika ute i Årsunda...
   <----Fina bakhuven va?:) haha

Träff hos Madde och Lilly...
Lilly och Devin
 

Milo, Lilly, Devin och Kevin
<-----notera min giant jämfört med dom andra... :)

Ja ni ser ju. Mer vild än tam...


Dom har jordens största ödla (?) i jordens största akvarium (?) i vardagsrummet.




Snart är de "Girls of the Playboy mansion". Ooooh så bra :)

Kommentarer
Postat av: FiaJ

Ger du Devin dunderhonung till lunch du eller :D

2008-01-16 @ 22:12:09
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Louise

Åhh, vad synd att inte jag var hemma på dopet ! Ha det så bra iaf ! Kram

2008-01-18 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0