Är Devin för smal nu??

Idag har vi varit till BVC med vår lilla räka. Då hade junior minskat i vikt sen förra gången vi va där. För en månad sen vägde han 7930g och va 66,5 lång och denna gång vägde han 7570 och va 69 lång. Så nu helt plötsligt låg han under den där jävla förbannade kurvan. Skit konstigt att han har gått ner i vikt för han äter och är pigg och glad så jag fattar inte riktigt. Så nu ska vi dit om 2 veckor igen och kolla hur de är då.
Så nu sa Gunilla att vi skulle byta ut välling nångång på dagen och ge han en burk mat, eller gröt ist.
Han älskar förövrigt nestle banangröt och kniper igen munnen som alldrig förr om man ger han nån annan gröt. En envis liten gosse..:)
Smörgås rån har jag gett han också och de tycker han också om. 


Annars har vi inte gjort så mycket idag. Vi va och åt på SöderH efter vi vart på bvc och sen åkte vi hem och vila middag:) 

I helgen blir de lugnt, inget inplanerat...

Men nästa helg åker Roger till Husum och jagar....Prisa gud:) hahah, vi går allvarligt talat varandra på nerverna när vi är hemma båda två:) Hahah

Tjaa då... 



En trött Devie framför Nyhetsmorgon...


...och appropå nyhetsmorgon. Jag kan inte förstååååå att dom inte byter ut dom där jävla skraparna dom skrapar triss med. Den funkar ju fan inte. Eller är de kanske så att pensionerna som skrapar är för klen??? Hmm..

Kommentarer
Postat av: MLI

För vissa som skrapar går det aldeless utmärkt, jag tror dom måste ha flera skrapor... Eller att dom har skrapan vänd åt fel håll? Otroligt IRRITERANDE är det iaf!

2008-01-05 @ 16:57:47
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Fagerlund

Är den "min" badanka jag ser =D

2008-01-05 @ 18:55:42
URL: http://Fiaf86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0