Varför hålla tider?

Varför tror jag fortfarande att de ska ta en piss-kvart att ta mig någonstans??
Jag tänker lixom inte på att de ska packas väskor, de ska grinas, de ska gnällas, byta blöja, äta gröt, sova lite, leka lite, grina, byta blöja. Seeen kan man ge sig av. 
De tog 4 timmar extra att ta sig till Maria idag. Jag kan inte begripa....

Köpte sallad på furan som jag tog med hem till maria så käka vi där ist. Jenny och hennes kids kom också. Så vi prata en massa, sen mötte jag upp Roger på familjecenter, vi skulle prata lite...

Nu sover älsklingen iaf.  Han är så enormt duktig att somna på kvällarna. Behöver bara lägga ner han utan gnäll och dom gånger han gnäller tar jag upp han igen och kramar och pussar lite på han så somnar han sen :)

Nej nu ska jag kolla på Vänner.

Milo och Devin:
  
  

Mera bilder på min sötaste..
   
 


Kommentarer
Postat av: FiaJ

Va bra att Devin är så snäll så han håller Milo bakom ryggen så han inte ramlar :P
På bild 2 :)

2008-02-12 @ 20:24:33
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Angelica

Himmel vad söt han är :D

2008-02-12 @ 21:30:26
URL: http://angelica1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0