Snöoväder

Jag sitter här och är lite små avundsjuk på Nina som ska åka med Rosa bussarna i typ 3 månader. All alone!! visst, hon träffar säkert massa nya kompisar men ganska tufft endå att åka själv sådär:)
Hoppas hon får en helt underbar resa..

Jag och Sara tog en tjejkväll ikväll och gick och åt lammspett på Amidas. Mycker mycket gott.

Annars idag har vi varit ute och åkt lite pulka med Devinen. Han älskade de verkligen.
Sen åkte vi till Maria och Ante så Roger  fick spela lite tvspel och jag fick skvallra lite:)
Va skulle jag göra utan Maria? :) Vem skulle man då snacka barnprat med? Vem skulle man dricka kaffe med på dagarna när alla andra jobbar? Vem skulle man då gnälla på folk med? :) Heelt underbar alltså..

Idag fick jag dessutom sovmorgon. Till kl 10. Sååå skönt. Men allvarligt så är man nästan tröttare då än va man är kl 6 på morgon. hmm..

Pics..

 
 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj Therese nu ser det ut som om det är dags att sänka sängen :) Han ser ut som en lurifax som en dag kan dra nu när han sitter :D Hoppas ni mår bra! Vi måste ses snart igen!

2008-02-03 @ 13:07:16
URL: http://angelica1985.blogg.se
Postat av: Fagerlund

Men nu lär tanten äta upp han igen =D Jävla gobit =P

2008-02-03 @ 13:49:59
URL: http://Fiaf86.blogg.se
Postat av: Angelica

Vet inte när. När ska du mot sandviken?

2008-02-03 @ 19:23:11
URL: http://angelica1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0