Mamma Mia...

men håll i hatten vilken överskattad film. Usch och fy va dålig den va..

Den svenska Mamma Mia musikalen som jag såg för nåt år sen va ju aldeles förträffligt bra så jag hade ganska stora förväntningar på filmen.
Så köpte jag den här om dagen och satte mig ner och skulle titta och jag höll på att skämmas ihjäl när jag titta på den så jag var nära att stänga av flera gånger. Så jävla pinsam. Sen har dom ju inga sångröster heller för fem öre.
Alltså, va är de alla tycker är så bra med den??? För jag fattar då inte alls ja...

Åååh, gud, när alla karlar springer där på bryggan med simfötter på sig och trallar, de är ju så frktansvärt töntigt så jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Nej, musikaler ska hålla till på teatrar eller dylikt och absolut inte göras till en film för då blir de bara pissigt (förutom Greas då för den är ju suveränt bra).


Ciao


Kommentarer
Postat av: MLI

Men TACK. Den är ju så jävla urusel så man får skämmas, fattar inte heller hur alla kan tycka att den är så jävla bra. Den var så jävla dåligt producerad, klyschig, dåligt manus och FRAMFÖR ALLT - ingen kunde ju fan sjunga! Dom förstörde totalt alla fina ABBA-låtar. Jag kan inte fatta hur folk tycker sån skit är bra.. Jävla kärringfilm :P

2008-12-09 @ 08:46:19
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Birgitta o Anders Persson

HEJ HÅLLER HELT MED MAMMA MIA VA DÅLIG DEN VA,TACKA VET JAG NÄR MAN FICK STÅ PÅ DANSGOLVET OCH DANSA TILL GREAS,DE VA TIDER DE.

NÄ MAN FÅR VÄL SATTSA PÅ ATT GÖRA EN EGEN FILM,VILL DU VARA MED? VI SKULLE GÖRA SUCKSE,HA HA.

KRAM

2008-12-09 @ 10:55:26
Postat av: Anonym

Tack själv..=) Han är 4 ½ månad nu..växer så det knakar =) Hur gammal är Devin då? Ha de bra!

2008-12-09 @ 20:51:30
Postat av: Sophy

Oj, glömde skriva att det var från mig...

2008-12-09 @ 20:52:07
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0