Buspalatset

Nu ska vi ge de här ett försök då. Vårat internet har pungat ur och funkar bara när de själv vill. Men jag försöker skriva ett inlägg iaf..

Va har hänt sen sist då?! hmm.

Semenariet i ondags gick bra endå. Läraren pratade mest så de va skönt:P haha
I torsdags pluggade jag lite sen hämta jag Devin på dagis och sen åkte vi ner på stan och fikade med Johan och Alex. Så lite prat och fikabröd senare så skulle vi in på biblioteket och låna lite böcker. Det gick ju som det gick. jag fick tag på en av alla hundraelva böcker vi ska ha:) Haha
Sen kom Roger hem på kvällen också.

Igår va jag och Devin på öppna förskolan på förmidagen och sen va Devin och klippte sig på eftermiddagen. Han vart nå helt otroligt söt i håret nu :) Han va såå duktig och satt stilla nästan hela tiden. Jag ska försöka lägga upp nån bild så ni få se makeovern:)
Jag hann med att köpa ett par skor också:P

Och idag så va vi till Buspalatset i Hudik med Jenny, Tompa och Alve och lekte halva dagen. De va så sjukt roligt. Devin och Alve va helt till sig och visste inte alls vart dom skulle börja leka nånstans:) Vi käka lite lunch där och sen lekte vi lite till men sen vart pojkarna trött så då åkte vi hemmåt.
Och nu på eftermiddagen har Fredrik, Maggan, Anders, William och Tilda vart är och fikat- Fredrik försökte även att lösa mysteriet med datorn/internet men utan framgång.

Och ikväll ska jag laga baconlindad kycklingfilé och klyftpotatis och sen ska jag se på dansbandskampen:) Wihoo. Hahah

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jamen visst är de töntigt?! Herreguud. Det blev inget pepparkaks bak, Maria låg i magsjuka =/ Men lussebullar blev de iaf här hemma =) Goooda men ugly as hell! Hahah, dom blev jävligt stora =) Kom å fika nån dag till veckan! Kraam

2008-12-06 @ 23:50:17
URL: http://jennymariajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0