Torsdag

Ja, som sagt så hamna jag på fest igår. Så jävla roligt.
Jag tackar gud för att jag åt innan jag gick och la mig för tack vara de så mådde jag som en prinsessa imorse när Devin vakna.

Men de blidde inge öppna idag för de va ju stängt på torsdagar. Men jag och Devin åkte till Mc Donalds och käka lite lunch sen åkte vi hem i åskvädret och bara tog de lugnt.

Och nu på kvällningen va jag ut på jobbet och surra lite med Johanna. Hon är för jävla rolig alltså..Haha
Sen åkte jag och sola lite.

Nu ska jag ta och lägga Devin och sen ska jag börja laga lite tacos.

Imorgon åker vi till Sandviken över helgen. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt men jag vet att de kommer bli svårt...


Hejdaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0