tjugosjätteaugusti

Jag och Devin åkte ner till Sandviken i helgen och träffade familj och vänner.
Mycket trevligt.

Igår va de skola hela dagen. Sluta kl 15 men va inte hemma försn 16.30 men de är väl bara att vänja sig tänker ja :)

Idag hade vi egentligen Blackboard Intro mellan 11-12 men vi kände att vi redan kunna de så vi hoppa över de idag:) Och imorgon har vi ingenting heller men sen blir de hela dagen på Torsdag sen ledig på fredag :) Ganska lugnt såhär i början lär jag säga. Men nästa vecka va de mycket såg jag på schemat. Fi fan :)

Så idag vet jag inte va vi ska hitta på. Roger verkar inte tycka att de är så förtjusande att jag är hemma en dag. Han vill ju helst åka runt med bara Devin och Micke hela dagarna och dricka kaffe han :) Hahah. Dom är rolig dom där..

Nu ska jag göra mig klar. Heeej

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste bara få fråga, vad läser du för nått, för det är väl på HiG? :)

2008-08-26 @ 11:22:25
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline svarar

Ja, och jag började precis första året på förskolelärare jag med.. inriktning skapande möten i mångkulturella barngrupper.. :)

2008-08-26 @ 19:32:00
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag går i grupp F, du då? Jjo, genom att åka på värdekort. Då är man ungdom tills man fyllt 26, och det kostar bara 39 kr enkelresa från Söderhamn då :)

2008-08-27 @ 11:11:43
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0