Galenskap

På bästa sändningstid en tisdag kl 21.00 väljer tv4 att visa en dokumentär.

"Hjälp - jag kan inte sluta fisa" heter dokumentären.
Heeeelt sinnessjukt. Har dom verkligen inget bättre att visa???

Kör gamla repriser av "Tre Kronor" eller nåt och jag tror att dom skulle få betydligt bättre tittarsiffror....

"Hjälp - jag kan inte sluta fisa"....Jag troooor jag drömmer alltså!!!!!! Hahahahah



Har iaf jobbat idag. Pappa kom och hämta Devin imorse och tog med han till Sandviken. Så nu är de såå tomt här hemma. Inte ens Roger är hemma ikväll. Känns konstigt att va själv. Inge roligt alls..
Men imorgon efter skolan tar jag med Devin hem igen :)

Nu ska jag äta sallad och sen trycka i mig Ben&Jerry glass "fossil fuel":) Mmmm va gött...


























Jo, visst de ja. Jag skar av mig halva fingertoppen idag också. Mycket trevligt ska ni se. Hantverkarn som är på jobbet nu fråga om jag överlever för jag skrek och svor så hemskt:) Hahah
Sååå...tyck synd om mig , tack!!


Kommentarer
Postat av: Erica

Mmmmmm .....ben jerry ....sjukt gott!!!!

Såg de programmet också =) sjuukt kul! Ha en bra kväll! Kramen!

2008-08-19 @ 20:59:33
URL: http://ericaeinarsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

åååå stackars stackars dig!! Det gör ju förjävla ont att skära sig! =/

2008-08-19 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0