Cityfest

De är ju cityfest-tider nu och jag sitter och skrattar och tänker på allt som man har gjort där i sina dagar.
Hahaha.

Oftast hade vi förfest hemma i sandviken och tog sen "41:an" in till Gävle. Och självklart fick man stå i bussen för de va så mycket folk som skulle in.
Hade vi inte haft förfest så gick vi och satte oss i en lekpark i Gävle eller varför inte mitt i själva cityfesten på nå ställe där ingen skulle se att vi drack våra 2.8. Hmm


Jag minns en gång. Vi hade suttit och druckit (2.8) i nån park och sen gick vi vidare. Om jag inte minns helt fel skulle vi gå och kolla på nån som uppträdde. Men iaf, på vägen dit kommer de fram nån ordningsvakt och kollar igenom Louise väska. Och där hittar dom såklart krusbärscidrarna som vi köpt på OK.
Såå, dom släpar med Louise upp till nåt jävla soc-kontor mitt i gävle. Och självklart ringde dom hennes föräldrar och fort som fan så satt en gråtandes Louise på 41an hem igen :) 

Hahaha, de är så hemskt...

Sen ska vi inte ens tala om alla häxblandningar vi lyckades komma åt.
Lite martini från mamma, sprit från pappa, lite päronkonjak från Emelie´s pappa, vin från mormor och sen lite bailey´s från någon stackare. Men snäll som vi va fyllde vi ju upp de vi hade tagit med vatten. För då märker dom ju inget! :)
Sen drack vi alla och såg glada ut ur den där petflaskan med den där goda blandingen i :)


Hahah...


Kommentarer
Postat av: MLI

Men GUD, jag dör. Fy fan vilka tider.. Jag hade hoppats allt folk förträngt allt det där, haha! Men jag kommer ihåg Louise, det var ju riktig otur, det var väl inte ens hennes cider?? Vi skulle kolla på Fattaru... Jiises..

2008-08-10 @ 01:42:59
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Louise

Hahahaha! Jaaaaaaaa vad roligt ! Jag tror inte heller det var min cider? Höll iaf i din utanför det där discot :) Ojojoj. Vilka tider det var, kul var det ändå ! Puss GRATTIS TILL DEVIN i efterskott ! Måste ju träffa er snart !

2008-08-10 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0