Tattoo

Ååååh, idag har jag äntligen gjort dom :) Och fan i hellvete va snyggt de vart. Jag är kanon nöjd.

De blev "Devin" på insidan av fotleden och skuggade flames runt hjärtat på handleden:) Såååå jävulskt snyggt. Lägger upp bilder när jag har tagit bort plasten.

Nu kryper devvan föresten också. Han kröp sakta men säkert några meter alldeles nyss:) Lill fisen...




Skriver mer sen , heeej



Igår höll jag på att krevera och kanske dö av skratt när jag såg första avsnittet för säsongen av Desperate Housewifes. Ja, fy fan va kul de va....Hahah

Kommentarer
Postat av: Fagerlund

Men gofisen vad duktig han är =)

2008-04-16 @ 20:41:10
URL: http://Fiaf86.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, ja det är ju så jävla bra!! =) Fan, fint väder idag å, härligt! =)
Ha det fint//Kram Jenny

2008-04-17 @ 08:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0