Klassfest

herregud vilken dag.

29 tusen grader varmt ute (kändes de som). Sen fick jag och Devin tid hos läkarn kl 11.15. När kl va 12.45 hade vi inte fått komma in än. Devin hann både med och skita ett redigt lass , bli hungrig, vara gnällig och slå huvudet ett antal gånger innan vi äntligen fick komma in.
Dom tog snabbsänka på oss båda. Min va hög, Devin´s var bra.
Jag fick astmamedicin utskrivet och Devin fick hostmedicin.
Så kl 13.25 va vi därifrån. 11.15 hade vi bokat tid!!!!!!!!!  Ska de ta sån förbannad tid.

Så nu får vi hoppas vi blir bra

Tack till Sara som kom och gjorde oss sällskap i nån timme:)

Och nu till nåt annat.

De här med klassfester. Att dom styr upp en fest när de va 10 år sen man sluta grundskolan. jag tycker de låter hur roligt som helst ja.
De va 10 år sedan min brorsa gick ut 9:an och han ska iväg på sån där klassfest imorgon. Och typ 5 andra från hans gamla klass. De är sjukt några. Fattar inte varför man inte vill gå på nåt sånt. Skulle ju va skit roligt att träffa folk man inte pratat med på 10 år. Höra va dom gör nu. Va jobabr dom med. Har dom familj? Ja ni fattar.

Usch va dryg folk kan va ibland. Man lär väl bjuda till lite ibland.
Ja tamme fan , jag blir så sur.
Så nu hoppas jag att när den dagen kommer när de va 10 år sen jag gick ut grundskolan hoppas jag för gudskull att fler än 5 pers kommer.

Jo, och Roger fick hem en inbjudan han också, till en klassfest....ute i Trönö....på Pub hägers....och på kvällen får dom bada tunna om dom vela....och sen va de "pubkväll" tills kl 01.00 :)
Jag krampa av skratt när jag läste de där tidigare. Lixom.....inte ens då kan dom slita sig från Trönö! :)

(de här fick jag egentligen inte skriva om för Roger så säg inget till han, Ok?) :P

Jaja. Jag är sjukt förkyld så de bli nog troligtvis inge utgång för min del imorgon. Så jävla synd för jag hade verkligen sett fram emot att gå ut. Men men..

Imorgon ska vi till Hudik och shoppa iaf. Hur sjuk man än är orkar man shoppa.

Hej på er


.

Kommentarer
Postat av: Gruvan

kan inte annat än att hålla med, Men jag fic ett sms idag att jag var bjuden på förfest hos Lina i morgon kl 17. nu ska jag sova! =) gonatt

2008-04-25 @ 22:34:14
URL: http://Gruvman.blogg.se
Postat av: MLI

Jag kommer infinna mig på klassfesten iaf! :)

2008-04-26 @ 16:44:57
URL: http://emelienl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0