ja jävlar

ååh, jag tror jag blir galen. Devin har kommit i nån jävla skrikperiod så varje "ord" som kommer ur mun på han är skrik. Han skriker rätt ut...
Inte konstigt att Milo blir rädd för han...

Igår va vi hos Maria hela dagen och idag va vi på öppna och sen kom Anders hit en sväng. Och nu sitter jag här..småless, en skrikande Devin bredvid mig, en stressad karl som springer som en skållad råtta fram och tillbaka, mat på spisen som jag inte är ett dugg sugen på att äta upp...

Men de är som de är...

Imorgon ska jag ut till maggan i trönö och hälsa på henne och Tilda. Sen ska vi på träff med föräldragruppen och sen på kvällen ska jag tattuera mig. Fan va nice de kommer bli..

Tja på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0