Hey ho

i helgen va vi ut. I Sandviken. Dyngrak. That´s it.
Nog om de.

igår va de matlagning på öppna förskolan så då va vi såklart dit :) Milo va lite krasslig så dom fick stanna hemma så vi fick klara oss utan dom igår:)
De va jäklans trevligt där iaf. Va där några timmar och surra med dom andra morsorna.

Idag därimot ska dom komma hem till mig. Maria, Milo, Anna, Tove, Jenny, Viggo och Tova. Om jag inte minns helt fel:) Så dom kommer vl snart tänker ja. Trevligt med sällskap.

Devin är lite små grinig och vill helst bara sitta i knät hela tiden. Kanske beror på att han verkar ha jordens infektion på ena stortån eller att han kanske håller på att bli sjuk igen. Jag vet inte...

Nej nu kom dom :)

Tjaa då


Kommentarer
Postat av: FiaJ

Lovade ju att skriva mera komentarer, vet inte va jag ska komentera men vart dom goda mockarutorna? :P

2008-04-02 @ 21:07:58
URL: http://fiajj.blogg.se
Postat av: Gruvan

höll du igång till 04.00 som du hade sagt eller? =) nån gång när du har börjat jobba så ska jag ochså ringa och väcka dig mitt i natten! =) hehe..

2008-04-02 @ 23:03:51
URL: http://Gruvman.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahahahahaa..... Ja vi undrade var du tog vägen.. Hörde nått om att du suttit nån stans helt alone därinne och kläckt en kommentar i stil med "Angelica parkerade mig här..........." :D Det var ju inte nyktert. Jag måde väl inte heller puma när jag ramlade innanför dörren.... 05.30!?! ye ye.... Ha de supá! Kram

2008-04-03 @ 22:33:28
URL: http://attvaramalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0