Hela långa natten..

Idag. Ja, va har vi gjort idag?
 
Jag vakna av rogers klocka imorse kl 05.30. Jag börja fundera på om jag har varit upp med Devin inatt eller om han inte har vaknat nåt.
Eftersom allt går på rutin nu för tiden på nätterna så är de faktiskt hemskt svårt att komma ihåg om man verkligen har varit upp och tömt upp välling. Så de enda sättat att komma ihåg är att sätta sig upp i sängen, kolla runt, se om man hittar flaskan på bordet vid sängen, och gör man de så har man tydligen varit upp någon gång på småtimmarna.
Jag har föresten kommit på att på nätterna, när han ska ha mat, reser jag mig ur sängen, traskar ut i köket, tänder lyset och sen öppnar jag ögonen. De är sant, jag öppnar knappt ögonen innan jag kommit till köket. Benen hittar vägen själv lixom. Sick.

Jaja, de jag vela ha sagt va att Devin sov hela natten inatt. Från 19.30 - 06.10. Jihoooo!!!

Ikväll så va Devin´s farmor och farfar här och barnvakta så då passa Roggan och jag på att gå ut och äta. Mycket gott. Tre rätters på Dragonen. Mmm

Imorgon ska Maria passa Devie någon timme på förmiddagen för Roger och ska iväg en sväng.
Maria är så jävla snäll som alltid ställer upp hon:)

Nu ska jag sova. Heeej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0