D&G

Har ju glömt att tala om va vi har haft för oss i helgen som va. Om ni nu är intresserad.

Lördag förmiddag tillbringa vi med Maria och Milo + en massa andra. Maria hade ju Devin en stund på förmiddagen medans vi va borta och då hade han somnat i matstolen uppe hos Misan :) Skapligt trött då. Hahah, sen hade han skitit 2 gånger också under 1 timme. Inte lätt att va barnvakt åt Devan eller:)

Sen på eftermiddagen kom fagerlund upp och hälsa på. Mycket trevligt:) Devin fick så mycket fint av henne:) Tack så mycket stinta!!!

I söndags va min kära mor och far upp hit på besök. Jag lagade mat och sen åka vi ut till Rogers mamma och pappa för lite fika. Och sen va de kväller:)

De är ju såå roligt med besök tycker ja :)

I går tog vi de lilla lugna. Jävla piss väder de va ute.

Och idag har vi varit på öppna. '
Va också på besiktning med Devin. Han är nu 9800g lätt och 74 härliga cm lång:)
Fotomodellen min :) D&G nästa!!!!!!!!

Nu lär jag röja undan lite här.

Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0